Bhaagamathie (2018)

1 stem

India
Horror / Thriller

geregisseerd door Ashok G.
met Anushka Shetty, Murli Sharma en Jayaram

Chanchala is een IAS officier die goed wil doen voor de dorpelingen. Ze wordt hierbij gesteund door haar minnaar Unni Mukundan. Deze wordt echter doodgeschoten en ze wordt beschuldigd van een misdaad die ze nooit heeft gepleegd als onderdeel van een politiek wraakplan. Chanchala wordt veroordeeld en gevangen genomen. Ze wordt overgebracht naar een verlaten paleis door Asha Sarath en haar team om de paranormale activiteiten die daar plaatsvinden te observeren. Dat wordt voor haar een gruwelijke ervaring.