The Happys (2016)

geregisseerd door Tom Gould en John Serpe
met Amanda Bauer, Jack DePew en Janeane Garofalo

De 21 jaar oude Tracy betrapt haar vriend Mark die seks heeft met een man en besluit hem te verlaten. Nadat ze haar beperkte opties heeft beoordeeld, keert ze terug naar Mark met een deal - als hij ermee instemt om met haar te trouwen, vergeet ze dat het incident ooit is gebeurd. Mark aanvaardt haar voorwaarden, maar begrijpt niet volledig welke offers ze moeten brengen. Als hun relatie verslechtert, opent de wereld van Tracy zich wanneer ze bevriend raakt met de eigenzinnige bewoners in haar wijk Los Feliz: Sebastian, Luann, Krista, Jonathan en Ricky.