Charlotte (2017)

1 stem

Horror

geregisseerd door Colin Campbell (II), John Edward Lee, Calvin Main, Corey Norman, Patrick Rea en April Wright
met John Edward Lee, Jessi Burkette en Lonita Cook

Een horror omnibusfilm met zes verhalen. Het eerste verhaal speelt zich af op de avond van Halloween. Een koppel wordt van elkaar gescheiden wanneer er plotsklaps een mysterieuze vrouw voor de deur staat. Verhaal twee gaat over een babysitter die te maken krijgt met een moorddadige trol. Het derde verhaal vertelt het verhaal van een man die thuis lastig gevallen wordt door een groepje meisjes. Verhaal vier gaat over een klein meisje dat alleen thuis is, omdat haar moeder geen oppas kon vinden. Zij wordt geconfronteerd met een moorddadige pop. Het laatste verhaal gaat over een meisje dat ten prooi valt aan een groepje weerwolven. Zij laat echter niet met zich sollen en vecht terug.