Neverknock (2017)

Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Sheldon Wilson
met Jodelle Ferland, Lola Flanery en Dominique Provost-Chalkley

In het jaar 1986 werden er in een huis in de straat Oakwood Lane drie tieners op brute wijze omgebracht. Van de moordenaar werd nooit een spoor vernomen. Het is reeds veertig jaar later en nog steeds durven kinderen het beruchte huis niet te betreden. Op de avond van Halloween besluiten Grace en enkele vrienden het huis te bezoeken. Het duurt niet lang voordat zij spijt krijgen.

avatar van Shaky
Matige horror van het SyFy kanaal dat niet bijster origineel is. Toch valt de film me alleszins mee en het eerste half uur vind ik zelfs sfeervol. Hierna wordt het wat clichématig dat de agent uit '86 terugkeert om een helpende hand te bieden bijvoorbeeld of alle voor de hand liggende angsten, zoals slangen en insecten,die door het huis worden uitgebuit en het acteerwerk laat bij tijd en wijlen echt te wensen over. Een 5+ of 2,5*.