Grindsploitation (2016)

Alternatieve titels: Grindhouse 8 | Grindsploitation: The Movie

Horror / Actie

geregisseerd door Lloyd Kaufman, James Atkins, Dustin Austen, Christopher Henry Axworthy, Brandon Bassham, Gary Baxter, James Cullen Bressack, Dan Brownlie, Laume Conroy, Mj Dixon, Andy Edwards, Caleb Emerson, Alexander Emmert, Donald Farmer, Jason Figgis, Scarlet Fry, Kapel Furman, Chris Gierowski, Peter Goddard, Jason Impey, Izzy Lee, Evan Makrogiannis, Tony Masiello, Nicole McClure, Antoni McVay, Tony Newton, Robert Peacock, Tommy Pistol, Nick Principe, Ruben Rodriguez, Shane Ryan, Todd Sheets, Emir Skalonja, Justin W. Smith, Martin Sonntag, Robert Tinnell, Jim Towns, Brian Weaver, Paul Wennersberg-Løvholen en Reyna Young
met Lloyd Kaufman, P.J. Soles en Shawn C. Phillips

Een anthologie die voort is gekomen uit de verwrongen geesten van een veertigtal gevestigde en opkomende wereldwijde regisseurs. Kortom, een verzamelbundel vol met neppe trailers, verwijderde scènes en korte films waarin de regisseur op gebied van gore, speciale effecten of controversiële onderwerpen volledige vrijheid had. De korte films behandelen het zombie of slasher-subgenre tot zelfs sciencefiction en nazisploitation.

avatar van umbra
Wat een hoop regisseurs xD