Detective K: Secret of the Living Dead (2018)

Alternatieve titels: Detective K: Secret of the Bloodsucking Demon | Joseon Myungtamjung: Heubhyeolgwimaui Bimil | 조선명탐정: 흡혈괴마의 비밀

Zuid-Korea
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Suk-Yoon Kim
met Myung-min Kim, Dal-su Oh en Ji-won Kim

Detective Kim Min krijgt de opdracht een reeks mysterieuze moorden te onderzoeken, die gepleegd zijn op het eiland Ganghwa. Alle aangetroffen lichamen zijn ernstig verbrand. Kim Min en zijn partner Seo-Pil komen aan het op eiland en ontmoeten er een beeldschone vrouw. Het tweetal krijgt het vermoeden dat zij bij de moorden betrokken is.