Bloodlands (2017)

Australië / Albanië
Thriller / Horror

geregisseerd door Steven Kastrissios
met Gëzim Rudi, Emiljano Palali en Suela Bako

Skender leidt de laatste familieslagerij van de regio en hoopt dat de winkel later in handen komt van zijn kinderen en kleinkinderen. Zijn twee jongsten hebben echter andere interesses en het duurt niet lang eer er ruzie ontstaat tussen de jongeren. Zoals de traditie het wil komen papa, oom, neef, peter en grote broer langs om op hun manier over het meningsverschil te praten. Hier geen woorden, maar jachtgeweren in het spel. Skender heeft ook niet zijn beste dag achter de rug en haalt zijn verzameling messen boven om zich uit te leven. Hij zint op wraak.