Deadly Exchange (2017)

1 stem

Drama / Thriller

geregisseerd door Tom Shell
met Lindsay Hartley, Victoria Konefal en Valentina Novakovic

Samantha en haar dochter Blake wonen in Californië. De twee nodigen Chloe uit om een tijdje bij hen te verblijven. Zij is een uitwisselingsstudente uit Engeland. Het duurt niet lang voordat Blake en Chloe goede vriendinnen worden. Wanneer de vriend van Blake plotsklaps dood aangetroffen wordt, krijgt Samantha het vermoeden dat Chloe iets met de zaak te maken heeft.