Watashitachi no Ie (2017)

Alternatieve titels: Our House | わたしたちの家

1 stem

Japan
Komedie / Drama

geregisseerd door Yui Kiyohara
met Nodoka Kawanishi, Yukiko Yasuno en Mei Fujiwara

Twee verhalen komen dicht bij elkaar omwille van een gemeenschappelijk punt: een oud huis. Sinds haar vader vermist is, woont de bijna veertienjarige Seri bij haar moeder Kiriko. Ze heeft tegenstrijdige emoties omdat haar moeder opnieuw gaat afspreken met mannen. De twintiger Sana wordt wakker en komt terecht op een veerboot. Ze herinnert zich niets meer van zichzelf of hoe ze op de veerboot is gekomen. Sana ontmoet Toko op de veerboot en begint te wonen in het grote, oude huis van Toko.