F*&% the Prom (2017)

Alternatieve titel: F the Prom

geregisseerd door Benny Fine
met Danielle Campbell, Joel Courtney en Cameron Palatas

Maddy en Cole waren onafscheidelijke vrienden tot de middelbare school begon. Daar werd Maddy het populairste meisje op de campus. Wanneer Maddy plotseling eenzaam en diepbedroefd raakt, verbindt ze zich opnieuw met Cole. Samen gaan ze de strijd aan om de ultieme tiener populariteitswedstrijd - het schoolbal - te vernietigen.

Niet goed, maar zeker niet slecht voor een high school film. Alle clichés worden uit de kast gehaald en het is allemaal erg Amerikaans en herkenbaar, maar ik heb zeker slechtere high school films gezien. De film is er een tussen een romcom / tienerfilm en parodie in. Het einde is realistisch, alleen erg jammer. Dat is een beetje een downer. En tot slot is mevrouw Campbell een fraaie hoofdpersoon om naar te kijken met een redelijke chemie met Courtney. De superlage IMDB-rating ondersteun ik niet. 3*