Give Me Future: Major Lazer in Cuba (2017)

Alternatieve titel: Give Me Future

Verenigde Staten / Cuba
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Austin Peters

In maart 2016 werd het dansmuziektrio Major Lazer een van de eerste grote Amerikaanse acts in Cuba. Door spectaculaire opnames en authentieke verhalen vast te leggen, begint dit als een kijkje achter de schermen van het historisch concert en evolueert het naar een verkenning van Cuba's inspirerende jeugdbeweging en een land dat op de rand van enorme verandering staat.