On the Edge of Freedom (2017)

Denemarken / Rusland / Oekraïne
Documentaire

geregisseerd door Anita Mathal Hopland en Jens Lengerke

Door middel van urban exploring hebben veel jonge Russen en Oekraïners een manier gevonden om hun eigen identiteit te vinden met levensgevaarlijke stunts. Door de confrontatie met angst lijken ze de controle over hun eigen leven te nemen. Maar de realiteit van het door conflicten geteisterde post-Sovjettijdperk gaat niet weg als je alleen maar driehonderd meter boven de stad uitsteekt.