• 10.559 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Christmas Encore

Charlotte Lacy is een niet al te succesvolle actrice uit New York. Ze heeft de moed op een goede rol bijna opgegeven, en wil verhuizen naar Chicago. Daar komt echter verandering in wanneer Charlotte de hoofdrol in een nieuwe kerstproductie aangeboden krijgt. Ze ontmoet Julian Walker, de regisseur. Charlotte en Julian worden verliefd op elkaar.

avatar van Aapje81

Aapje81

Na Marry Me at Christmas (2017) is dit de tweede kerstfilm die ik dit seizoen heb gekeken. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Deze is iets beter dan de vorige. Belangrijk pluspunt is de aanwezigheid van Maggie Lawson die ik ken van de serie Two and a Half Men - TvMeter.nl en recent heb gezien in de alleraardigste romantische komedie My Favorite Wedding (2017)

Lawson doet het in mijn beleving net iets beter dan de gemiddelde Hallmark actrice. Ze brengt haar rol met wat meer relativering en humor en is simpelweg een betere actrice. Haar tegenspeler Brennan Eliott is zeker niet vervelend en heeft zeker de nodige chemie met Lawson.

Alles bij elkaar komen alle vertrouwde kerstelementen voorbij maar echt storend wordt dat nergens omdat de uitvoering bijzonder prettig is.

Een boven gemiddelde kerstfilm die nu te zien is op Film1