Crystal Inferno (2017)

Frankrijk / België
Actie / Avontuur

geregisseerd door Eric Summer
met Claire Forlani, Jamie Bamber en Riley Jackson

Op de 20ste verdieping van een wolkenkrabber ontstaat een gaslek met een gevaarlijke vlammenzee als gevolg. Anne en Ben Bronson, twee tieners, komen gevangen te zitten in de wolkenkrabber. Brianna en Tom, de ouders van de twee tieners, zullen nu moeten samenwerken om hun kinderen te redden. Veel tijd hebben ze niet want de vlammen verspreiden zich vliegensvlug door het hele gebouw.

Ah.

Kennelijk is Claire Forlani inmiddels ook zover te 'oud en niet mooi en jong genoeg meer' te zijn en dus nul rollen in Hollywood meer krijgt en in dit soort b-films moet gaan opdraven.

avatar van crea doda
Zit er nu 15 minuten in en vind het niks.

avatar van weerwolf79
Zelfs de omschrijving hier op moviemeter klopt voor geen meter.