Confusion (2016)

Zwitserland
Thriller

geregisseerd door Yacine Brahem, Dario Cerruti en Laurent Nègre
met Caroline Gasser, Simon Romang en Christian Waldmann

Caroline Gautier, Kabinetschef van de afdeling veiligheid van het kanton Genève, maakt zich klaar om een voormalige gevangene van Guantánamo te ontvangen. Gevolgd door twee filmstudenten die ter gelegenheid hiervan een portret van haar maken, bereidt Caroline zich voor op wat een historisch moment moet worden. Maar niets gaat zoals gepland.