Love of My Life (2017)

Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door Joan Carr-Wiggin
met Anna Chancellor, John Hannah en Hermione Norris

Na een stormachtig eerste huwelijk met een overspelige echtgenoot, bouwde Grace Givens het perfecte leven op: een solide tweede huwelijk met een goede en trouwe man, twee succesvolle dochters en een droomcarrière als architecte. Als ze erachter komt dat ze een fatale hersentumor heeft, accepteert ze haar dreigende ondergang zoals ze leeft, gracieus en zonder ophef. Dat is tenminste tot haar eerste echtgenoot midden in de nacht arriveert die zweert haar terug te zullen winnen.