La Educación del Rey (2017)

1 stem

Argentinië

geregisseerd door Santiago Esteves
met Matías Encinas, Germán de Silva en Jorge Prado

Reynaldo Galíndez is pas ontsnapt na zijn eerste overval. Hij belandt in het binnenhof van een huis, bewoond door Carlos Vargas, een gepensioneerde bewaker. Vargas stelt een deal voor: de jongen zal de schade aan zijn huis herstellen en in ruil daarvoor wordt hij niet overgedragen aan de politie. De lessen die de tiener van de oude man krijgt zullen er voor zorgen dat ze een goede relatie opbouwen. Helaas blijft dit niet duren want zijn eerste criminele daad blijft niet zonder gevolgen.