Stegman Is Dead (2017)

Canada
Actie / Komedie

geregisseerd door David Hyde
met Michael Eklund, Bernice Liu en Linnea Moffat

Stegman is dood. Een stel bizarre moordenaars komt samen om het geheim van Stegmans chantage op te lossen, en waarom hij al dood is op de set van zijn eigen pornofilm. Het geheim van Stegman bevindt zich ergens in de kamers van zijn grote bungalow uit de jaren 70 waar de politie al onderzoek doet. Gus en Evy moeten uit het huis van Stegman zien te ontsnappen om de ware aard van zijn geheim te ontdekken.