Schwarzbrot in Thailand (2017)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Florian Gärtner
met Veit Stübner, Marie Gruber en Leslie Malton

Ottmar en Tanja maken van hun droom werkelijkheid: ze laten hun bakkerij in Hamburg over aan hun dochter Janina en gaan met pensioen onder de Thaise palmbomen. Met hun pensioen kunnen ze zich alle luxe permitteren. Het tij keert echter wanneer Max aan Ottmar vraagt om een nieuwe bakkerij te beginnen. Ottmar kan die verleiding niet weerstaan maar raakt verstrikt in de praktijken van de oplichter. Tegelijkertijd flirt manager Beinle hevig met Tanja, die worstelt met de keuze tussen haar man en haar nieuwe vlam.

Teaser