F.R.E.D.I. (2018)

Alternatieve titel: FREDI

Familie / Sciencefiction

geregisseerd door Sean Olson
met Lucius Hoyos, Reid Miller en Casimere Jollette

De intelligente robot F.R.E.D.I. wordt uit een geheim onderzoeksfaciliteit gestolen door het hoofd van het project, de wetenschapper Dr. Palmer. Noodgedwongen moet hij F.R.E.D.I. achterlaten in een bos waar het wordt gevonden door de vijftienjarige James. Er groeit een sterke band tussen de robot en James. Hij is echter niet de enige die van de robot af weet en samen met zijn vrienden Danny en Natalie moet hij het opnemen tegen de slechterik Grant.

avatar van DreamTech
ach leuke film voor kindren tot en met zeg 14 jaar want ouder zullen zich hier niet in kunnen vinden de gedeelted met de robot zijn gewoon slecht en t verhaal qua film dito was niet mijn ding en normaal heb ik geen probleem met dit soort leuke films maar het is het allemaal net niet !

Voor kinderen rond de zeven jaar misschien wel geschikt.

Is dat niet die robot van Bassie en Adriaan?