11/8/16 (2017)

Documentaire

geregisseerd door Duane Andersen, Don Argott, Yung Chang, Garth Donovan, Petra Epperlein, Vikram Gandhi, Raul Gasteazoro, J. Gonçalves, Andrew Grace, Alma Har'el, Sheena M. Joyce, Daniel Junge, Alison Klayman, Ciara Lacy, Martha Shane, Elaine McMillion Sheldon, Bassam Tariq en Michael Tucker

Eind 2016 voerde Donald Trump een harde verkiezingscampagne in de Verenigde Staten. Hij haalde zijn rivale Hilary Clinton die favoriet was compleet door het slijk. Op de ochtend van de verkiezingsdag werden de Amerikanen in heel de VS wakker en brak een nieuwe dag aan in hun leven. Dit waren de uren die de onverwachte overwinning van Donald Trump voorafgingen, maar op dat ogenblik wist niemand dat natuurlijk nog.