Palm Swings (2017)

Komedie / Drama

geregisseerd door Sean Hoessli
met Tia Carrere, Sugar Lyn Beard en Jason Lewis

Een jong pasgetrouwd stel verhuist naar Palm Springs. Ze maken kennis met hun nieuwe buren die blijkbaar vaak aan partnerruil doen. Al snel wordt hun liefde op de proef gesteld. Wat in het begin onschuldig lijkt wordt geleidelijk aan een bedreiging voor hun huwelijken.

avatar van blurp194
Tia Carrere, dat was de reden dat ik deze film ietwat tegen beter weten in toch maar een kans gaf. Nou, ze is wel zeker een halve minuut in beeld, dus dat was echt de moeite.

Behalve dat, het verhaal is te bekend, met teveel cliches. Maar de kleuren zijn fris en zomers, en er lopen hele bosjes schaarsgeklede dames door het beeld. En ondanks dat dat dan Tia Carrere niet is, Sugar Lyn Beard - wat een naam overigens - mag er ook best zijn. Verder (ahem) heeft het allemaal niets om het lijf. Maar daar moet je zoiets als dit ook niet voor kijken.