Sightings (2017)

Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Dallas Morgan
met Boo Arnold, Tahlia Morgan en Kevin Sizemore

De voormalige sheriff Tom Mayfield stuit op drie lijken op zijn ranch in Texas. Hij schakelt de hulp in van zijn schoonbroer Rickey, de bewakingsexpert Akiro en Rebecca, een befaamde zoöloog. Samen willen ze achterhalen wat er gebeurd is en wie er verantwoordelijk is. Ondertussen zit de rechercheur Pitney achter Tom aan die hem verdenkt van de drie moorden.

avatar van schumacher
Heel even dacht ik van het zal toch nog iets worden maar helaas.... zwakke film, zat veel meer potentieel in.

avatar van John Kay
Wat een flop. Je ziet niets. Geen confrontatie voor de kijker. Flauw. 1,5 uur van je leven vergooid.

avatar van Drifter
Niet zo goed dit. Keuze om geen cgi te gebruiken en dus maar niets te laten zien behalve wat plukjes wol is niet succesvol. Acteerprestaties zijn bijzonder slecht. De nieuwe sheriff was nog het best.
Verder zijn veel acties totaal onlogisch en degene die op scene opvolging moest letten was blijkbaar af en toe afwezig. Vaak.

avatar van mcdaktari
Dit is met stip de slechtste film die ik gezien heb de laatste tijd. Dit kan echt niet meer anno 2017. Wat een ontzettende zwakke film is dit zeg. Je krijgt echt helemaal niks te zien, alleen een fel licht?!
Zelfs voor op tv is dit nog te slecht. De acteurs kunnen het zwakke verhaal ook niet redden want er word ook nog heel belabberd geacteerd. Dus al bij al is dit een film die je gerust links kunt laten liggen. En blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt want als ik de andere recensies hier lees is niemand gecharmeerd van dit product.

keimpeS
Wat een slechte film, het script/verhaal is zo dom en daarnaast ook nog eens slecht uitgewerkt!
Deze film laten liggen is mijn tip, zonde van je tijd!