Blame (2017)

geregisseerd door Quinn Shephard
met Chris Messina, Quinn Shephard en Nadia Alexander

Wanneer de emotioneel onstabiele Abigail gekozen wordt om de hoofdrol in Arthur Millers The Crucible op zich te nemen, gaat het van kwaad naar erger met het pestgedrag van Melissa en haar vrienden. De plaatsvervangende leraar drama Jeremy Woods is zich hiervan bewust en ziet talent in Abigail en haar engagement. Wanneer zijn bedoelingen ambigu worden ruikt Melissa kans om de grote middelen in te zetten.

avatar van mixmaster
Aardige film met degelijk acteerwerk , het is alleen wel jammer dat het allemaal wat braafjes is en er dus te weinig gebeurd.

Toch kijkt de film wel lekker weg, mede door het goede acteerwerk.

avatar van morpheus2000
Prettig regiedebuut van Quinn Shepard, tevens hoofdrolspeelster in deze film. In het begin zijn er wat vraagtekens over wat er nu toch precies is gebeurd in het verleden, maar gaandeweg de film wordt het duidelijker.
Acteren is goed en ook de afwikkeling van alle “rottigheid” beviel me goed.

Laat de trailer (skippen gewoon) of de 'slechte' rating niet misleiden, dit is best een goede 'highschool movie', ééntje die je laat denken in plaats van alles voorschotelt! Heus geen perfecte film, maar een goed bestede 100 min, wat mij betreft.