Fantasmes et Fantômes (2017)

Frankrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Noël Herpe
met Noël Herpe, Arthur Dreyfus en Sylvie Robic

Drie dromen, drie verhalen waarin de charme en de gevaren van de verbeelding worden onthuld... In een klein cafeetje rond 1900 vertelt een acteur uit een provinciaal theater het verhaal aan diegene die iets wil horen van zijn zogenaamde successen. In een geïsoleerd huis op het platteland zien twee vrouwen de avond vallen en worden ze geleidelijk door terreur bevangen. Een psychiatrische kliniek (met de befaamde moderne methoden) wordt bezocht door twee journalisten. De krankzinnigen zijn echter niet degenen die men denkt want deze hebben zelf de macht in handen genomen.