C'est Tout pour Moi (2017)

Frankrijk

geregisseerd door Ludovic Colbeau-Justin en Nawell Madani
met François Berléand en Nawell Madani

Al vanaf dat ze een klein meisje was wilde Lila danseres worden, ondanks het feit dat haar vader daar niet enthousiast over was. Nu gaat ze naar Parijs om haar droom te realiseren. Maar ze wordt geconfronteerd met een ontnuchtering wanneer ze de realiteit ontdekt van een wereld die niet klaar is om zijn deuren voor haar te openen. Ze blijft echter in zichzelf geloven en start met een carrière als stand-upcomedian. Ze heeft maar één idee in gedachten: haar naam bovenaan de affiche te zien prijken en vooral de trots van haar vader te herwinnen.