• 10.585 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Brett Harvey

Met onder meer: Jay Baruchel, Dave Schultz en Kelly Chase

Gesproken taal: Engels

Plot Ice Guardians

'Enforcers' zijn populaire spelers in de ijshockeyring. Weinig mensen begrijpen deze positie en nog minder mensen waarderen wat erbij komt kijken om er een te worden. Is hun einde nabij door letsels en slechte pr? Deze film analyseert de controversiële rol van 'enforcers' bij ijshockey en de zowel fysieke als mentale prijs die de beruchte, stoere jongens in deze sport betalen.

logo tmdbimage

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

Fantastische sportdocu over de achtergronden, beweegredenen, emoties en belevenissen van ‘The enforcers’. Soms keihard en dan toch ook weer de kwetsbaarheid van deze spelers in de sport. Ook een goede diepgang in de psyche van de mensheid waarom gewelddadigheid in ons zit en zelfs een belang heeft voor de sociale maatschappij.

En ik zou zo graag eens een echte ijshockey wedstrijd willen zien !