Incorruptible (2015)

Verenigde Staten / Senegal
Documentaire / Historisch

geregisseerd door Elizabeth Chai Vasarhelyi

In de lente van 2011 is Senegal in een crisis gedompeld wanneer president Abdoulaye Wade besluit de grondwet te wijzigen om een derde ambtstermijn voor hem mogelijk te maken. In de straten van het land maakt een jongerenbeweging een vuist tegen het regime. Ze willen koste wat kost een van de oudste en meest stabiele democratieën van Afrika beschermen. De jeugd speelt hier een grote rol en neemt de toekomst van hun land in eigen handen.