Kühe, Käse und 3 Kinder (2014)

Zwitserland
Documentaire

geregisseerd door Susanna Fanzun

De drie kinderen Braida (8), Marchet (7) en Jon (3) zijn in de Alpen in Gün Safiental, Graubünden. De familie Nesa verblijft daar elke zomer drie maanden. Omdat de ouders veel werken, zijn de kinderen veel op zichzelf aangewezen. Zo schrijft Braida een afwezigheidsbriefje om van school weg te kunnen blijven. In de Alpen kan het enorm saai zijn en ze missen hun vrienden enorm. Maar ze staan er zeer dicht bij de natuur en leren er omgaan met vele dieren.