Above Ground (2017)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Thomas Rennier
met Clayne Crawford, M.J. Brackin en Heather Roop

In een dorpje in Missouri graaft een hond twee lijken op. De recent gescheiden Julie is een menselijk wrak op zoek naar stabiliteit in haar leven. Haar ex-man Thad is bij een moordonderzoek betrokken, maar is in feite slechts een pion die in de weg staat van de dieetgoeroe Gayle Benson en haar illegale plan. Wanneer Thad vermist wordt, weigert de sheriff Julie te helpen hem terug te vinden en verhindert zelfs een onderzoek. Zij schakelt dan maar een privé-detective in.

avatar van AniSter
Ondanks de voorspelbaarheid toch redelijk spannend. Alleen jammer van het open einde: 'where is the bitch and what happened with the money?'

Film gaat nergens heen.....