La Vingança (2016)

Alternatieve titel: El Revenge

Brazilië / Argentinië

geregisseerd door Fernando Fraiha
met Felipe Rocha, Daniel Furlan en Leandra Leal

De Braziliaan Caco wil zijn vriendin verrassen met een aanzoek, maar hij vindt haar in bed met een andere man. Behalve dat hij een macho is, staat er veel meer op het spel: de andere man is een Argentijn. Zijn beste vriend Vadão betrekt Caco in een reis van Brazilië naar Argentinië in zijn 1979 Chevy Opala. Hun missie: om elke Argentijnse vrouw te verleiden die zij onderweg tegenkomen. Maar alles gaat niet volgens plan.