Lego DC Super Hero Girls: Brain Drain (2017)

Animatie / Actie

geregisseerd door Todd Grimes
met de stemmen van Anais Fairweather, Grey DeLisle en Ashlyn Nicole Selich

Wanneer Supergirl, Wonder Woman, en Batgirl zich de belevenissen van maandag op Super Hero High niet kunnen herinneren, moeten ze op hun stappen terugkeren om te ontdekken wie hun geheugen gestolen heeft en waarom. Wie kunnen de meisjes helpen wanneer zelfs Bumblebee, Katana en andere leden van Super Hero High ook niet in staat zijn hen te ondersteunen? Het zal meer dan alleen superkrachten kosten...