Loco Love (2017)

Mexico
Drama / Romantiek

geregisseerd door Fernando Sariñana en José Luis Gutiérrez Arias
met Evan Deverian, Melany Bennet en Jordan T. Wilson

In een wereld waar de rassenverschillen mensen verdelen ontmoeten Gavin, een jonge voetballer en Marisol, een Mexicaans meisje dat in Arizona woont met haar familie, elkaar. De jonge mensen worden op elkaar verliefd. Ze dreigen evenwel uiteen te worden gedreven door de spanningen tussen hun Latijns-Amerikaanse en Kaukasische gemeenschap in Arizona. De twee begrijpen niet dat deze samenlevingen hun liefde nooit zullen toestaan.