The Star (2017)

Alternatieve titel: De Ster

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Timothy Reckart
met de stemmen van Steven Yeun, Aidy Bryant en Keegan-Michael Key

Het verhaal volgt Bo, een kleine, maar dappere ezel. Hij verlangt naar een leven dat uit meer bestaat dan de dagelijkse sleur in de molen in het dorp. Op een dag vindt hij de moed om te ontsnappen en begint hij eindelijk aan het avontuur van zijn dromen. Tijdens zijn reis wordt hij vergezeld door Ruth, een lief schaap dat haar kudde is verloren, en Dave, een duif met grote ambities. Samen met drie grappige kamelen en enkele excentrieke beesten uit een stal volgen Bo en zijn vrienden een ster en worden ze per ongeluk helden in het bekendste en allereerste kerstverhaal.

Vanaf 14 december in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)

Lijkt me wel een leuk filmpje

Niet in de Nederlandse bioscopen of je moet naar Oranjestad (Curacao), Althans kan deze nergens vinden.

heb hem ook al gezocht maar kon het ook niet vinden, jammer

Gezellig met de kids bezoeken deze week