Hundeliv (2016)

Alternatieve titel: Where Have All the Good Men Gone

Denemarken

geregisseerd door René Frelle Petersen
met Julie Brochorst Andersen, Simone Lykke en Alexandre Willaume

Sofia en haar halfzuster Olivia leven een treurig leven vol geweld, misbruik en uitbuiting in een kleine stacaravan. Sofia's stiefvader is een gewelddadige man die de meiden en hun moeder in een ijzeren greep houdt. Als Sofia's vertelt dat Sofia's biologische vader mogelijk nog leeft, gaan Sofia en Olivia op zoek naar hem. Ze vinden Adam, een man die extreem lijdt aan een posttraumatische-stressstoornis.