Cold Zone (2017)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door John MacCarthy
met Martin Cummins, Kirsten Robek en Steve Bacic

Wetenschapper Roger Summers is op vakantie in Alaska. Hij onderzoekt er vogelmigraties. Tot zijn grote verbazing treft hij in de bossen bevroren dieren aan. Roger zoekt contact met Tim Hughes, een gepensioneerd milieuactivist. Hij heeft het vermoeden dat de aarde compleet zal bevriezen, maar wordt door geen enkele wetenschapper serieus genomen. Roger weet Tim ervan te overtuigen de zaak te onderzoeken. Samen komen ze tot de ontdekking dat het vermoeden van Tim tóch juist blijkt te zijn en dat er een storm aankomt die alles en iedereen zal bevriezen. Het is nu aan de twee onze planeet van de ondergang te redden.

niet overdreven maar hij is niet zo overdreven slecht heb slechter films gezien over die onderwerpenn

Die special effects in de trailer...oei..........dat gaat hem niet worden.......ik sla hem over....

Waardeloze film.

avatar van Mr. Chiel
Als je rampenfilms leuk vind dan beleef je hier best wat plezier aan. Het verhaal is niet bijzonder, de effecten zijn matig tot slecht, maar het kijkt lekker weg.

Mr. Chiel schreef:

Hier kan ik me wel in vinden.