• 8.523.158 stemmen

Genre: Actie

Geregisseerd door: Jesse Gustafson

Met onder meer: Cam Gigandet, Teri Reeves, Sherri Eakin

Plot Black Site Delta

"Don't expect the good guys to save you."

De 35-jarige Jake is de leider van de Dirty Dozen-band. Dit is een groep militaire gevangenen die een terroristische aanval moet bestrijden op de afgelegen gevangenis waar ze worden vastgehouden. Wat ze niet weten is dat dit een dekmantel is voor een geheim project om drones te controleren.

avatar van frans123

frans123

Na een half uur uit gezet. Het is anderhalf uur geschiet met een raar verhaal.

avatar van Jheroen

Jheroen

Wat een onnozel flut verhaal met een stel gasten die maar wat aan kloten; bagger. Kan ik -5 stemmen?

avatar van rensenbrinck

rensenbrinck

Goede b-film met veel actie;niet meer ,maar ook niet minder.

Degelijke acteurs en geen psychologisch gezaag,gewoon kijken en niet nadenken;da's ook de bestaansreden van zulke films.

En anders maar kijken naar een engels kostuumdrama,da's zo veel waardevoller????

avatar van IH88

IH88

Black Site Delta

Barslechte film over wat gevangenen die moeten vechten voor hun leven, en tussendoor ook nog even de wereld moeten redden van een stel gestoorde commando's. Black Site Delta heeft matige acteurs en een rommelig script maar belangrijker nog, het faalt als het aankomt op spanning en actie. En dat is een doodzonde in dit genre. Het is een saaie en inspiratieloze bende.

avatar van Comrade Igor

Comrade Igor

Geen aanrader. Het idee erachter was goed bedacht: militaire gevangenen die terroristen bestrijden die een nuke willen stelen. En de scene met Hudson die de terrorist opblaast met zijn eigen shotgun liet me zeker lachen, maar daarnaast waren de acteurs niet al te best. Het verhaal was super onlogisch en na een tijd niet te volgen. De spontane relatie tussen Jake en Vasquez was vrij vreemd om naar te kijken en geen opbouw whatsoever. Special effects en CGI waren vrij bagger. En de terroristen gedragen zich alsof ze hun militaire training van call of duty hebben gekregen. Als ze meer concentratie zouden hebben gegeven aan de special effects en schiet scenes en minder op de rare relaties van de personages en het verhaal zou het een vrij oke seagal-style film kunnen worden. Jammer.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2050 berichten

Amateuristische en ondermaatse actie B-Film, met continu veel schietwerk. Deze film is geschikt om te kijken op een regenachtige dag en als niets anders hebt te kijken. Een 1.5

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2050 berichten

Comrade Igor schreef:

Astjeblieft zeg, Het is nu al geen aanrader. Maar als die achterlijke Steven Seagal erin had gespeeld dan was het helemaal geen aanrader geweest. Ik ben zo'n 15 jaar geleden gestopt met films van hem te kijken. Het stereotype acteren van hem ging mij op een gegeven moment de strot uithangen. Dat vechten van hem is om te kotsen, er zat geen actie in. Op een gegeven was elke film die hij toen maakte het zelfde. Een jaar geleden heb ik voor de lol eens een film van hem gekeken en er was geen barst veranderd. Dus meneer Seagal blijft bij mij defintief in de ban.