The Perfect Catch (2017)

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Nikki Deloach, Andrew W. Walker en Chance Hurstfield

Alleenstaande moeder Jessica is eigenaar van een lunchroom die niet goed loopt. Ze komt opnieuw in contact met Chase, haar oude vlam. Chase is professioneel honkballer. Dankzij Chase slaagt Jessica erin haar lunchroom te verbeteren. Ook lijkt er iets tussen de twee te ontstaan.

avatar van clubsport
aardige romcom over een beroemde baseball speler die teruggaat naar zijn geboortedorp en weer verliefd word op zijn highschool sweetheart
Deze bewandelt natuurlijk weer de bekende hallmark paden en als feelgood film is deze prima geslaagd .