Overtime (2011)

Komedie / Horror

geregisseerd door Brian Cunningham en Matt Niehoff
met Al Snow, John Wells en Sebrina Scott

Huurmoordenaars Ralph en Max doden alleen slechte mensen en alleen nadat hun baas Sam - een topadvocate - een flink bedrag heeft geïnd om haar cliënten uit de problemen te helpen. Tijdens een routineklus raken ze betrokken bij een samenzwering. Dit probleem valt echter in het niet vergeleken bij de wraak van Ralphs vrouw, als hij niet op tijd thuis zal komen voor het verjaardagsfeest van zijn zoontje.