The Midnight Man (2017)

Alternatieve titel: Curse of Midnight

Horror / Komedie

geregisseerd door Aitor Uribarri
met Ken Foree, Wendie Weldon en Tommy Day Carey

Kyle en Jessica vormen een getrouwd koppel met huwelijksproblemen. Om eraan te werken begeven zij zich naar een afgelegen huisje. Kyle heeft een gokschuld en heeft daardoor problemen met criminelen. Jessica komt met het idee een spelletje te spelen uit haar jeugd, waarbij de twee een kwaadaardige geest oproepen. Het koppel komt al gauw tot de ontdekking dat zij in de gaten gehouden worden door een gemaskerde man. Daarnaast verschijnt er ook nog eens iemand die ingehuurd is door de criminelen waarbij Kyle een schuld heeft. Zal hij erin slagen de schuld die Kyle heeft te innen? En wie is de gemaskerde man precies?

Wat een film zeg pffff. Horror fans, laat je niet verleiden door de cover. Het is een gaapfilm. De cover laat je geloven dat het heel wat gaat worden. Maar er gebeurt werkelijk helemaal niets!! Zeer betreurend.

avatar van Onceuponanytime
99 % van de film speelt zich in de woning af; net een toneelstuk... Ik telde maximum 6 deelnemers in het verhaal.

Horror ? Onthoud alleen het vraagteken... Deze film is enkel geschikt voor wie graag een kibbelend koppel kinderachtig ziet overkomen.

1 ster voor mijn kijkprestatie