Zombillénium (2017)

Frankrijk / België
Animatie / Komedie

geregisseerd door Arthur de Pins en Alexis Ducord
met de stemmen van Emmanuel Curtil, Alain Choquet en Kelly Marot

Zombillénium is een Halloween themapark in Frankrijk en toevallig de enige plek op aarde waar echte monsters openlijk kunnen rondlopen zonder op te vallen. Wanneer Hector, een mens, dreigt de ware identiteit van de werknemers bekend te maken, heeft de 'Vampire Park Manager' geen andere keuze dan hem in te huren. Maar om zijn dochter te zien, moet Hector nu ontsnappen aan zijn collega's zombies en weerwolven.

avatar van K. V.
Deze onbekende film eens bekeken en heb er echt van genoten. Visueel vond ik het echt een pareltje. Ook het verhaal was entertainend genoeg voor jong en oud en de speelduur was ook goed, niet te lang en niet te kort.
Goh, heb er niet echt minpuntjes bij, behalve dat er geen extra's stonden op de dvd, maar voor de rest aangenaam verrast.