Kalebegiak (2016)

Spanje
Komedie / Drama

geregisseerd door Koldo Almandoz, Asier Altuna, Luiso Berdejo, Daniel Calparsoro, Iñaki Camacho, Borja Cobeaga, María Elorza, Telmo Esnal, Maider Férnandez, Isabel Herguera, Ekain Irigoien, Julio Medem, Izibene Oñederra, Gracia Querejeta en Imanol Uribe
met Marta Etura, Bárbara Goenaga en Miren Ibarguren

Kalebegiak laat twaalf korte-filmportretten zien van de stad San Sebastian, tevens de Europese culturele hoofdstad van 2016. De film is een reis door de stad en een wandeling over de boulevards. De verhalen, beschreven door vijftien regisseurs, hebben als doel andere standpunten te creëren en diverse stijlen naar voren te brengen.