By Any Means (2017)

Bermuda / Verenigde Staten
Misdaad / Drama

geregisseerd door Leighton Spence
met Thomas Gipson, Brooke Burfitt en Michelle Money

Mimi Wyatt, een C-artiest die bekend staat om haar kus en haar praatjes, wordt ontvoerd nadat ze een nachtclub bezocht heeft. Haar ontvoerder, Frank Watson, houdt haar gegijzeld voor $123.000 losgeld. Frank is een wanhopige man die geld nodig heeft om zijn terminaal zieke dochter te redden. Mimi moet proberen om het geld bij elkaar te krijgen, maar zal de politie haar verhaal geloven?

avatar van John Milton
Mijn eerste film uit Bermuda, deze mysterythriller slash misdaaddrama. En ik moet zeggen dat het beter was dan verwacht. Het acteerwerk laat soms te wensen over, maar ik vond het plot origineel genoeg om me niet te vervelen. Wie geloven ze wanneer een ontvoering ietwat onconventioneel uitpakt?