Taryn Barker: Demon Hunter (2016)

Alternatieve titels: Demon Hunter | Taryn Barker

1 stem

Verenigde Staten / Ierland
Actie / Fantasy

geregisseerd door Zoe Kavanagh
met Niamh Hogan, Alan Talbot en Sarah Tapes Jenkinson

Taryn Barker, een jonge vrouw, wordt door de politie binnengebracht voor verhoor. Taryn, die ervan verdacht wordt een man omgebracht te hebben, beweert dat hij een demon was. Rechercheur Beckett komt tot de conclusie dat Taryn een oude bekende van hem is. Reeds zeven jaar geleden beloofde hij haar dat hij degene die haar 12-jarige zusje verkrachtte en ombracht zou arresteren. Taryn waarschuwt Beckett voor een machtige man, genaamd Falstaff.