Bright Lights: Starring Carrie Fisher and Debbie Reynolds (2016)

Alternatieve titel: Bright Lights

Documentaire

geregisseerd door Alexis Bloom en Fisher Stevens
met Debbie Reynolds, Carrie Fisher en Todd Fisher

Documentaire over de de privé-levens van Debbie Reynolds en haar dochter Carrie Fisher, die naast elkaar woonden in Los Angeles. De documentaire toont hoe Reynolds – die in 1952 doorbrak met de musical Singin’ in the Rain – op haar oude dag meer en meer moeite krijgt met haar optredens in Las Vegas. Bright Lights toont de onafscheidelijke band van de twee, inclusief bijzondere familiebeelden.

Net genoten van deze Prachtige documentaire! Wat een pracht koppel Moeder en dochter Debbie Reynolds-Carrie Fisher!!! Heerlijke momenten worden weer gegeven, Prachtige oude filmpjes van de familie Fisher!!Een uniek document !! De moeite om te bekijken // Voor mij een mooie 5!

avatar van John Milton
Zeker de moeite waard. Weinig opzienbarend gemaakt, maar mooi om te zien voor wie een connectie voelt met deze twee oudgedienden.

Mooi om te zien, zeker nu beiden overleden zijn. Eerst de dochter en toen de moeder terwijl in deze film Debbie heel fragiel over komt. Triest en toch ook mooi dat beiden tegelijkertijd zijn vertrokken. Gewoon mooi om te zien hoe ze ondanks de showbiz scene toch nog een liefdevolle relatie hadden.