• 11.278 nieuwsartikelen

Met onder meer: Shah Rukh Khan en Nawazuddin Siddiqui

Gesproken taal: Hindi

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Raees

In een alcoholvrije staat heeft een slimme en wrede drankhandelaar het monopolie, totdat hij gedwarsboomd wordt door een politieagent. Boos vanwege zijn terugval in rijkdom, neemt hij wraak door een groep mensen voor zich te winnen om uiteindelijk weer op de zwarte markt te floreren. Zodoende wordt hij één van de meest meedogenloze criminelen van Gujarat uit de jaren nul ten tijde van de Gujarat rellen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

IPS Jaideep Ambalal Majmudar

Sadiq, Raees' friend and confidante

Raees' Mother

Pasha Bhai

Jairaj Seth

avatar van DreamTech

DreamTech

Niet helemaal mijn ding maar toch gekeken. Na door het indische heen geprikt te hebben ging het wel alleen na een 1'/2 uur begon hij te zingen dacht krijgen we nou maar ja dat schijnt denk daar normaal te zijn ok gadden we gehad krijg ik 3 indische Michael Jacksons voor me neus nou ja ok toch maar verder gekeken wel een lange zit maar aan gebrek betere film maar afgekeken

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

Prima tussendoortje, al was het alleen maar om SRK op volle toeren weer aan het werk te zien. Het ge heen en weer tussen Raees en de politieagent boeide me soms echt te weinig waardoor het me zeker in de tweede moeite kostte m'n aandacht vast te houden. Gelukkig een uitstekend productie ontwerp en een paar sterke actiescènes, al dan niet met de sterk aangezette slomo's. Ik merk bij mezelf dat ik dit soort semi-waargebeurde drama's uit India voor mij een fijne manier zijn om wat over het land te leren.