ad

Horror | 83 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Brad Sykes

Met onder meer: Jennifer Ritchkoff, Michael Taylor en Ron Ford

IMDb beoordeling: 3,0 (999)

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 4 april 2000

Over Camp Blood

"Get ready for a bloody good time"

Tien jaar geleden vond er een aantal gruwelijke moorden plaats in Camp Blackwood. De moordenaar werd nooit gevonden, en de plaats werd sindsdien gesloten, en door iedereen 'Camp Blood' genoemd. Twee koppels durven het nu aan om daar te gaan kamperen, maar ze blijken niet alleen te zijn!

image

damon

Ik heb um wel toegevoegd, maar meer als waarschuwing. Wil je een heel slecht gefilmde, zeer low-budget horror film zien? bekijk um dan, maar heb je enigzins niveau, vermijd dan deze film. Hij is zooooo slecht dat het ook erg cheesy wordt.

Hé eikeltje Bobo

Waarom geef je hem dan *** sterren.

damon

waarschijnlijk heb ik zitten scrollen toen ik mun tserren gaf (dan verandert ie namelijk)

heb um op 1 gezet

MaTtIeBoY

Aha ok. Dat verheldert het. Foutje moet kunnen.

MaTtIeBoY

maar waarom geef je hem dan toch 1 ster als je hem zo verschrikkelijk slecht vindt?

MaTtIeBoY

Is er dan toch nog iets positiefs te zien?

damon

er is niks bijzonders te zien

zelfs geen naakte wijf

verder is de kwaliteit bar slecht, misschien als je een jointje opsteekt.....dat ie dan wat kijkbaarder wordt

hoezo??? heb je interesse in de film ofzo?

MaTtIeBoY

Neeeeeeeeee absoluut geen intresse. Maar je had dus een jointje op dat je hem toch nog * ster geeft

MaTtIeBoY

Wide open with nowhere to run. Hmm klinkt al als een slechte film. Er staan trouwens 5 mensen op de poster. Ging een minnaar van 1 van die bitches soms mee en gingen ze lekker kamperen om te rotzooien daar en haar man is zeker zo,n boerenlul die er geen reet van merkt.

damon

ze gingen inderdaad kamperen....en natuurlijk gingen ze rotzooien

wie zou dat niet doen he.....in het bos

maar als we toch zo'n film voorgeschoteld kjrijgen wil ik als kijker waar voor mun geld krijgen

dus een lekkere blondine met grote meloenen....is dat te veel gevraagd?

MaTtIeBoY

Ja dat is natuurlijk jammer.

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

shit damon, denk dat je voor meloenen naar een ander genre moet. Dit is totaal niet iets dat ik verwacht van een hororfilm.

maar ja wat machopraat moet kunnen zeker

blijven gaan, je komt er wel !!

avatar van horrorjp

horrorjp

het lijkt mij een leuke film is ie met nederlandse ondertiteling zoja waar kan je deze dan kopen???

avatar van michael myers

michael myers