Niemand Weet Hoe Laat Het Is (2014)

Alternatieve titel: Niemand Weet Hoe Laat Het Is - Zestig Jaar Youp van 't Hek

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Pamela Sturhoofd
met Youp van 't Hek, Debby Petter en Anna van 't Hek

Documentaire over 60 jaar Youp van 't Hek. Een portret van binnenuit over de man die de beste cabaretier en columnist van Nederland wil zijn, over liefde, over familie en over ouder worden. De documentaire werpt licht op een vaak in het openbaar hard roepende en rake klappen uitdelende cabaretier en laat kanten zien die we tot nu toe nog niet van hem kenden.

De beste van Nederland.

avatar van mjk87
Overigens scheen het meeste commentaar naar aanleiding van deze docu over de mooie dochter te gaan in plaats van de leuke grapjes van Youp.

avatar van Gish
Oppervlakkige docu die eigenlijk weinig nieuws over Youp brengt, maar slechts zijn naaste omgeving observeert. Geen kritische vragen over het feit dat Youp al tientallen jaren in herhaling valt met zijn (overigens best vermakelijke) theatershows. We worden ouder, zijn allemaal bang, ja ja, het zal wel.
Youp heeft wel een prachtig gezin, dat dan weer wel.