Macondo (2014)

1 stem

Oostenrijk

geregisseerd door Sudabeh Mortezai
met Ramasan Minkailov, Aslan Elbiev en Kheda Gazieva

In Macondo, een buitenwijk van Wenen waar drieduizend immigranten tijdelijk worden gehuisvest in afwachting van de uitkomst van hun asielaanvraag, woont de elfjarige Ramasan, een Tsjetsjeense jongen die met zijn moeder en zusjes de oorlogsgruwelen van zijn geboorteland is ontvlucht. De komst van Isa, een man die claimt zijn vader goed te hebben gekend, stelt de getraumatiseerde Ramasan voor een dilemma: kan hij deze vreemdeling vertrouwen?

Vanaf 18 juni in de bioscoop (Cinéart)

Trailer geplaatst