Being Venice (2012)

Australië
Drama / Romantiek

geregisseerd door Miro Bilbrough
met Alice McConnell, Garry McDonald en Simon Stone

Venice heeft geen geluk met de mannen in haar leven. Ze heeft net gebroken met haar liefje en begint een affaire met haar beste vriend. Tot haar groot ongenoegen komt haar vader Arthur, een oude hippie, na jaren bij haar logeren, maar hij is een vreemde voor haar want hij stuurde haar weg toen ze pas zeven jaar oud was. Ze zit met zo veel vragen, die ze hem moet maar niet durft te stellen...